.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هيات رئيسه مجلس :
وزرای پیشنهادی شانس رای‌آوری بالایی دارند
شمال نيوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سه وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری شانس بالایی برای رای آوری در خانه ملت دارند.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفتگو با ايسنا گفت: آمادگی لازم در مجلس شورای اسلامی برای دادن رای موافق به وزرای پیشنهادی وجود دارد و به نظر می‌رسد که هر سه وزیر در روز سه شنبه بتوانند اعتماد نمایندگان را کسب کنند. 
 
وی اضافه کرد: سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخت اول رای آوری در مجلس شورای اسلامی است و کارنامه کاری ایشان در گذشته هم با وزارتخانه‌ای که معرفی شده همخوانی دارد. 
 
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایشان برای کسب رای اکثریت مجلس شورای اسلامی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل خاصی نخواهند داشت. 
 
یوسف‌نژاد همچنین مسعود سلطانی فر را فرد آشنا به وزارت ورزش و جوانان با کارنامه مثبت در سمت های اجرایی قبلی دانست و گفت که مجلس شورای اسلامی به ایشان نیز برای وزارت ورزش و جوانان رای مثبت خواهد داد. 
 
وی در مورد فخرالدین دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز گفت که وی نیز کارنامه خوبی در بخش اجرایی دارد و گزینه خوبی برای این وزارتخانه راهبردی است. 
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: البته نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داشتند در تغییر وزارتخانه‌ها اولویت به حوزه اقتصادی داده می‌شد و یا این که افراد قوی‌تری نیز به عنوان وزرای پیشنهادی وجود داشت، اما با وجود این دغدغه باز هم شانس زیادی برای رای به وزاری پیشنهادی وجود دارد. 
 
یوسف ‌نژاد، رایزنی با نمایندگان بخصوص حامیان دولت تدبیر و امید را در مجلس شورای اسلامی از مطالبات دیگر نمایندگان قلمداد و ابراز امیدواری کرد تا در آینده این تبادل نظرها بین نمایندگان و رئیس جمهوری بیشتر شود. 
 
رئیس‌جمهوری هفته گذشته به منظور شتاب بخشی به اجرای برنامه ها و وعده های داده شده به مردم دست به تغییر در سه وزارتخانه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی زد. 
 
مسعود سلطانی فر، فخرالدین دانش آشتیانی و سید رضا صالحی امیری هفته پیش به ترتیب برای وزارت ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1395
یک نفر سوال کند چرا قبلا رای نیاوردند
ناشناس 9 آبان 1395
تنها کسی که احتمال دارد از مجلس رای اعتماد بگیرد آقای سلطانی فر است و به نظر می رسد آقایان صالحی و آشتیانی به احتمال زیاد نتوانند رای اعتماد بگیرند.
محمد 9 آبان 1395
نماینده وقتی وکیل آلوده باشه میشه همین....اصلا نیاز به سابقه مدیریتی مرتبط وجریان فتنه بودن ملاک نیست...
شهروند 10 آبان 1395
چه فرقی بحال ماداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امید 10 آبان 1395
آقای نماینده یه کاری برای تبدیل وضع نیروهای شرکتی بکنید همش فکر وزرا نباشید ما به شما رای دادیم نه وزرا !!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.449 seconds.